Адамның әр функциясының өзіндік даму бағдарламасы бар. Баланың миы гетерохронды түрде жетіледі: әр түрлі функциялар әр уақытта дамиды. Түзету және дамыту сабақтары жеке психикалық функциялардың дамуындағы артта қалушылыққа байланысты мектепте үлгермеген балаларға да, мектеп бағдарламасымен айналысатын балаларға да қажет. Мектеп бағдарламалары жылдан жылға күрделене түседі, әрдайым баланың жасына және психикалық ерекшеліктеріне назар аудара бермейді. Нәтижесінде, тіпті оқуға қабілетті балалар да сәтсіздікке ұшырайды.
3 «Б» сыныптағы сабақтарда біз баланың дайындығына, оның жеке және жас ерекшеліктеріне байланысты 6-10 жастағы балаларға жарамды нейро-жаттығуларды қолданамыз. Нейро-жаттығулар мен нейрогимнастиканы үнемі орындау балаларға үлкен пайда әкеледі.
Садуова Н.Н.