- бесінші сынып оқушысының мектептегі жетістігінің бірінші шарты-ол кездескен немесе кездесуі мүмкін сәтсіздіктерге қарамастан, баланы сөзсіз қабылдау;
- ата-аналардың мектепке, бала оқитын сыныпқа міндетті түрде қызығушылық танытуы. Өткен мектеп күнінен кейін балаңызбен бейресми байланыс;
- сыныптастарымен міндетті түрде танысу және мектептен кейін балалардың қарым-қатынас жасау мүмкіндігі;
- балаға, әсіресе басқа адамдардың (ата-әжелер, құрдастар)қатысуымен әсер етудің, қорқытудың, сынның физикалық шараларына жол бермеу;
- ләззат алудан айыру, физикалық және психикалық жазалау сияқты жазалау шараларын алып тастау;
- мектепке бейімделу кезеңінде баланың темпераментін есепке алу. Баяу және қарым-қатынасы төмен балалар сыныпқа үйрену әлдеқайда қиын, егер олар ересектер мен құрдастарынан зорлық-зомбылық, сарказм және қатыгездік сезінсе, оған деген қызығушылықты тез жоғалтады.
- балаға оқу жұмысында дербестік беру және оның оқу қызметіне негізделген бақылауды ұйымдастыру;
- тек оқу жетістіктері үшін ғана емес, баланы мадақтау. Баланың жетістіктерін моральдық ынталандыру.
- баланың өзін-өзі бақылауын, өзін-өзі бағалауын және өзін-өзі қамтамасыз етуін дамыту.