1. Оқушылардың логикалық ойлауы қалай жұмыс істейтінін, логикалық тәсілдердің мазмұнына, сондай-ақ олардың саналы, жалпылануына, өрістеуіне қатысты түрлі ақаулар бар-жоғын көрсете алатын түрлі психологиялық зерттеулер жүргізу.
2. Тәрбиелік әсер-үлгермеушіліктің алдын алу үшін негізгі оқытудың қосымша біліммен тығыз байланысы маңызды, себебі оқуда үлгермеген бала өнер және спорт (дене шынықтыру) саласында табысты болады. Оқу-жаттығуда сәтсіз болып табылатын балаларды ұжымдық шығармашылық істерге белсенді түрде қосу, күш-қуат, тапсырма беру, сол арқылы олардың өзін-өзі бағалауын, сондай-ақ ұжымдағы беделін арттыру қажет. Оқу, сондай-ақ сабақтан тыс қызметте болмашы табыстары үшін оқушыларды назардан тыс қалдырмау, көтермелеу.
3. Педагогикалық алдын алу, сондай-ақ оқуға деген уәждемені қалыптастыру үшін үлгермейтін адамдардың кез келген іске қызығушылық танытуын бақылауды көздейді. Психологиялық және физиологиялық ерекшеліктерді ескере отырып, оқушыларға сабақ кезінде әртүрлі деңгейлі тапсырмалар, карточкалар ұсынылады, қызмет түрлерін ауыстыру, кезең – кезеңмен оқыту, жеке тұлғаға бағытталған оқыту қажет.
4. Егер балаға ешкім қарамайтын болса және ол алған жұмыс нәтижелеріне риза болмаса, онда жақын арада ол өз көрсеткіштерін жақсартуға ұмтылады-табыс жағдайын жасау қажет.
5. Педагогикалық терапия-жұмыс және бақылау дәптерлерінде, сөздік жұмысы мен математикалық диктанттарға арналған дәптерлерде, топтық және үлгермейтін оқушылармен жеке сабақтар ұйымдастыра отырып, жұмысты орындауды жүйелі түрде қадағалау.
Қорытынды: Үлгермеушіліктің алдын алу үшін мұғалім, психолог, ата - аналардың тығыз байланысы және педагогтер тарапынан ғана емес, ата-аналар тарапынан да білім сапасын үнемі бақылау маңызды.