8-9 сынып оқушыларымен кәсіби қызығушылықтарды қалыптастыру, оқушылардың өзін-өзі анықтауға дайындығы бойынша диагностикалық жұмыс жүргізілді. Өзін-өзі анықтау құндылықтармен, өмірдің мағынасын қалыптастыру қажеттіліктерімен, болашаққа бағдарланумен байланысты. Өйткені, ең бастысы-адамның қоғамдағы өзін тұлға ретінде анықтауы, белсенді өмірлік ұстанымға ие болуы. Диагностика нәтижелері бойынша студенттердің көпшілігі өздерінің қабілеттері туралы түсінікке ие екендігі және мамандық таңдау туралы шешім қабылдағаны анықталды, студенттердің аз ғана пайызы өздерін қандай мамандық түріне жатқызуға болатындығын немесе белгілі бір еңбек қызметінде өзін көрсете алмайтындығы анықталды. Психологиялық сүйемелдеудің міндеті-оқушылардың өзін-өзі анықтауға дайындығын бағалау, оқушылардың бейінін және бейін алдындағы дайындығын таңдауда консультациялық, ақпараттық көмек көрсету.
Красникова О. В.