Тапсырмалар: оқу мен жазудың бұзылуының алдын алу мақсатында визуалды-кеңістіктік функцияларды дамыту, ұсақ және жалпы моториканы дамыту, қолды жазуды меңгеруге дайындау.
Балалармен жұмыс жасауда маңызды орын сөйлеуді дамыту болып табылады, ол балаларды мағыналы сөйлеуге, сөйлеуді байытуға, зейін мен сөйлеуге деген қызығушылықты арттыруға, оқуға және кітапқа деген сүйіспеншілікке баулуға бағытталған. Дұрыс, саналы оқу және қатесіз жазу қажетті фонетикалық дағдылар мен дағдыларды алдын-ала меңгеруді талап етеді. Мен сауат ашу сабағында ойындарды қолданамын. Мәнерлеп оқу - жаңадан бастаған оқырман игере алатын оқудың алғашқы нәтижелі тәсілі. Суретті буын арқылы бояу әдісі. Балалар суреттерді бөліктерге бөле отырып, бояуды бастауға қуанышты. Әр бөлікке слогмен қол қойылады. Әр буын өз түсімен боялған. Мұндай тапсырманы орындау кезінде буынға бірнеше рет ат қоюдың, демек, оны есте сақтаудың табиғи мүмкіндігі бар. Хатты жаттау үшін мен әріптік жол әдісін қолданамын.
Терентьева А.А.