«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №5 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа №5 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

АӘТД оқытудағы жаңа міндеттер

22.04.2020

Білім беру және тәрбие үрдісінің маңызды құрамдас бөліктерінің бірі алғашқы әскери дайындық курсы болып табылады. Кезекті сабаққа дайындала отырып, оның кезеңдерін ойластыра отырып, кез келген оқытушы сабақты өткізудің әдістері мен формаларын, педагогикалық технологиялардың элементтерін алдын ала ойластырады, ол қолданатын педагогикалық технологиялардың элементтерін, оқушылардың сабақ (сабақ циклі) барысында қандай құзыреттіліктерді игеруді болжайды, сабақ процесінде аудиторияны басқару мен қарым-қатынас әдісі қандай болады және әрине, бұл сабақтың теория мен іс жүзінде өзара байланысты қандай заттармен және жаңа материалды жақсы игеру үшін не - ақпараттық-коммуникативтік технологияларды, сондай-ақ қол жетімсіз құралдарды немесе әскери оқыту құралдарының элементтерін ауыстыруға мүмкіндік беретін қазіргі заманғы оқыту құралдарын қолдану мүмкіндігі. Осы барлық ұғымдар сабақтың мақсатына және одан туындайтын сабақтың міндеттеріне бағынады. Сапалы сабақ-бұл сабақ жоспарына сай ұйымдастырылған жақсы ойластырылған сабақ. АӘТД сабағы басқа сабақтармен салыстырғанда өзінің ерекше сипаттарына ие, атап айтқанда, мысалы математика, химия сияқты пәндерден айырмашылығы, ол оқушыға күнделікті өмірде, қазіргі және болашақ мамандығына қарағанда пайдалы болады. АӘТД сабағы қолданбалы сипатқа ие. Оның қолданбалы сипатында сабақтың мақсаты негізделеді және оның ерекшелігі барлық басқа заттармен АӘТД сабағының байланыстырушы бағыты болып табылады.

АӘД оқытудың заманауи әдістемесі тек қана стандартты, шығармашылық сабақты ғана емес, сонымен қатар сыныптан тыс іс-әрекетті, үйірме жұмысын да қамтуы тиіс. Менің ойымша, бұл бастапқы әскери даярлықты оқытудың жаңа тәсілдерін қамтиды.

Өз сабақтарымда мен тек теориялық дайындықты ғана емес, практикалық машықтар мен дағдыларды пайдалануды, сондай-ақ біздің қалада өсіп келе жатқан ұрпақты тәрбиелеуде пәрменді практикалық көмек көрсететін ауған-жауынгерлерімен кездесулерді де тәжірибемнен өткіздім. Мұндай сабақтар жоғары эмоционалдық деңгейде өтуіне тырысамын, бұл сабаққа ерекше тиімділік, жақсы қайтарым береді. Мен бейнефрагменттерді, музыканы, әдеби үзінділерді қолданамын. Мен мұны оқушының ішкі әлемін байыту мақсатында жасаймын.  Көптеген оқушылар ҰОС, Ауған соғысы, көптеген тарихи оқиғалар туралы ақпаратты білмейді - осы олқылықтардың орнын толтыру және «Рухани жаңғыру» бағдарламасының негізгі міндеті болып табылады.

Мұның бәрі оқытушыдан үлкен дайындықты, уақыт шығынын, жан және дене күшін талап етеді. Бірақ жұмыс қорытындысы барлығынан жоғары тұрады.

Осындай ауқымды жұмысты жүргізу үшін оқытушы өзін-өзі жетілдіруі, түрлі шығармашылық конкурстарға, іс-шараларға, кәсіби шеберлік конкурстарына қатысуы, өз біліктілігін арттыруы, соның ішінде дистанциялық курстарда, дистанциялық педагогикалық конференцияларда қатысуы тиіс, бұл әріптестерінің үлкен санымен қарым-қатынас жасауға, көптеген педагогикалық мәселелерді шешуге және т. б. мүмкіндік береді.

Осының барлығы әр түрлі жастағы оқушылар арасында патриоттық жұмысты тиімді жүргізуге, оларға өз мектептері, қаласы, өз республикалары үшін мақтаныш сезімін, азаматтық жауапкершілігін тәрбиелеуге мүмкіндік береді. Бұл дегеніміз, олардың әрқайсысы өз Отанының нағыз патриоты болады.

АӘ және ТД ұйымдастырушы- оқытушысы Азарбакытов Ж.

Просмотров: 1911


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст