Бесінші сынып оқушыларын орта буында оқуға бейімдеу жұмыстары жалғасуда.
5 - сыныпта балалар ұйымдасқан, жұмысқа тез қосылады. Балалардың көпшілігінің оқуға деген оң көзқарасы бар, танымдық мотиві, оқуға деген қызығушылығы бар. Бұлар Мустафина Л., Карибаева Г., Байдельдинова А., Агаркова С., Оствальд В. оқуға оң көзқараспен қарайтын, ата-аналар тарапынан үй тапсырмасының орындалуын бақылауды талап ететін балалар бар.
Сабақта мұғалімнің қосымша назарын қажет ететін балалар бар, олар оқу материалын түсінуге көбірек уақыт алады.
Табысты оқуды қиындататын мәселелер анықталды. Математикалық мәтіндерді оқудың жеткіліксіз техникасы, нәтижесінде мәтінді бөліктерге бөліп, талдай алмау. Көптеген балалар оқулықтың мәтінін оқуды, ережелерді үйренуді қажет деп санамайды, осыған байланысты олар оқулықта бағдарланбайды және қажетті ақпаратты таба алмайды. Барлық осы мәселелер бойынша оқу жылы ішінде жұмыс істеу керек.
Дуболазова Т. П.