«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №5 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа №5 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Сабақты бақылау және бағалау

25.10.2017

Сабақты бақылау және бағалау

 

Күні_______________________________Сынып___________________________Пән______________________________________

Мұғалім________________________________________________________________

Қатысу мақсатым_______________________________________________________________________________________________________

Сабақтың

тақырыбы___________________________________________________________________________________________________

Сабақты өткізу

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

1.Сабақтың басы. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Топқа бөлінулері (топқа бөлу жұмыстары қалай жүргізілді,топтық жұмыстың дұрыс орындалуы,мұғалімнің берген тапсырмасы топ мүшелерінің қаншалықты белсенділік танытуларына ықпал етті).

 

 

2.Сабақтың ортасы. Үй тапсырмасын қадағалау (үй тапсырмасын тексеру кезеңі қандай деңгейде болды,мұғалім барлық оқушыларды қамти алды ма?).

 

           

 

 

 

 

 

 

3.Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ (мұғалім тарапынан жаңа тақырыпты түсіндіру кезеңі қаншалықты тиімді болды?).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Тапсырмаларды орындау  (берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.Тапсырмаларды орындау  (берілген тапсырмалар тақырыпқа сай ма,оқушылардың қызығушылықтарын арттыра алды ма,ол тапсырмалар қаншалықты деңгейде оқушылардың түсініктерін,білімдерін кеңейтуге ықпал етті).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.Тапсырмаларды орындау (мұғалім барлық оқушылармен қарым-қатынасқа түсе алды ма,берген тапсырмалары оқушылардың жас ерекшеліктеріне сай ма және ол тапсырмалар Блум Таксаномиясының ерекшелігі бойынша оқушылардың ой өрістерін дамыта алды ма?).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7.Бағалау критериилері (оқушылардың білімі қаншалықты шынайы бағаланды).

 

 

 

 

 

Қорытынды және ұсыныстар:

_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Просмотров: 560

Қосымшалар:



Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст