Текст
Белсенді еңбектен кейін балалар ойын ережелерімен таныса бастады: "Мемо", "Мен кіммін?", "Микадо". Большакова Дарья, Шотманова Жанель, Карибаев Еркенбулан, Савенков Яков, Козлова София өздерінің тапқырлықтарын қызығушылықпен және құлшыныспен көрсетті.
Ойын-бұл қарым-қатынас алаңы. Ойындарда ұжымдық тәжірибе жинақталады, жасөспірімнің моральдық денсаулығы қалыптасады. Әңгіме барысында Нургалиев Нурхан, Козлова София ойындарда қарым-қатынас моделі, адамдарға деген құрметтің эмоционалды қоры, риясыздық, мейірімділік, қарым-қатынас қалыптасады деген өз көзқарасын білдірді.