Бастауыш мектепте оқытудың маңызды міндеттерінің бірі-тез және саналы оқу дағдысын қалыптастыру. Сабақтар оқушылардың кітапқа деген қызығушылығын және оқуға деген сүйіспеншілігін дамытып, болашақта оларға пайдалы білім мен дағдыларды қалыптастыруы керек. Бұл үшін атмосфера жасалады, сабақ барысында мұғаліммен бірге автор ретінде сезінуіне, өз пікірлерін айтуға қорықпауына ықпал етеді. Басқаша айтқанда, бала ақпаратпен жұмыс істеуді үйренуі керек: мәтінді оқып, оны шарлап, оқығанын түсінуі керек. Оқулықтың суреттерімен жұмыс жасауға және қосымша көрнекілікті қолдануға ерекше назар аударылады. Олар бойынша мынадай жұмыс түрлері өтеді:" суретке қол қой";" тарихты ойла";" бір сөзбен атадың";" суретті дыбыста";"суретті жандандыра". Ертегілерге арналған суреттермен жұмыс жасағанда, ертегінің басталуын немесе, керісінше, аяқталуын еске түсіруіңізді сұраймын. Перифериялық көру-бұл объектінің қозғалысын немесе түсін тікелей көзден тыс қабылдау мүмкіндігі. Әдебиеттік оқу сабақтарында "Пирамида", "Сөздерді тап", "ызылдаған оқу", "еріндер"сияқты жаттығулар қолданылады.