Бастауыш мектепте оқытудың маңызды міндеттерінің бірі-тез және саналы оқу дағдысын қалыптастыру. Басқаша айтқанда, бала ақпаратпен жұмыс істеуді үйренуі керек: мәтінді оқып, оны шарлап, оқығанын түсінуі керек. Барлық мағынада дұрыс оқуды үйрену үшін әріптерді үйреніп, оларды буындар мен сөздерге біріктіру жеткіліксіз. Оқу әлдеқайда құрылымдық болып табылады, өйткені ол бір қарағанда көрінуі мүмкін. Жылдамдық, сана, мәнерлілік және дұрыстық – бұл төрт компонент оқырмандық құзыреттілік жолында ажырамас болып табылады. Перифериялық көру-бұл объектінің қозғалысын немесе түсін тікелей көзден тыс қабылдау мүмкіндігі. Әдебиеттік оқу сабақтарында "Пирамида", "Суреттердегі жануарлар", "Сөздерді тап", "Дауыстап оқу", "Еріндер", "Күн-түн"сияқты жаттығулар қолданылады.