31 мамырда жазғы мектепте 3 сыныппен қатарлас орыс тілі сабағын алдым. Сабақтың мақсаты: балалардың синоним және антоним туралы білімдерін бекіту, мәтіндегі синонимдер, антонимдерді ажырата білу және оларды сөйлеу барысында қолдану.Сабақтың мақсатына сүйене отырып, балалар ережелерді қайталады. Сабақтарда оқытудың әр түрлі формалары, әдістері мен тәсілдері қолданылып, оқушылардың оқу процесінде белсенділік дәрежесі жоғарылап, балаларды ережеге сәйкес және шығармашылықпен жұмыс істеуге үйрететін оқытудың проблемалық түрі қолданылды. Сабақта өзін-өзі бақылау мен өзін-өзі бағалаудың нақты критерийлері қолданылды. Сабақта «мұғалім-оқушы» тұлғалық терең ықпал (қарым-қатынас, бірлескен іс-әрекет арқылы) жүзеге асырылды. Рефлексия нәтижелері көрсеткендей, студенттер материалды игеріп, әрі қарайғы белсенділікке ынталандырды.
Терентьева А.А.