«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №5 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа №5 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Пән мұғалімдеріне арналған ұсыныстар"

29.11.2023

1.  Бейімделу кезеңінің қиындықтарын, бесінші сынып оқушыларының жас ерекшеліктерін терминологияны таңдауда, әдістемелік әдістерді таңдауда ескеріңіз.

2.  Оқушыларды үй тапсырмасы бойынша шамадан тыс жүктемеңіз, оларды оқушының дайындық деңгейін, жасына қойылатын гигиеналық талаптарды ескере отырып дозалаңыз.

3. Сабақтың қарқынын қадағалаңыз - жоғары қарқын көптеген балалардың материалды игеруіне кедергі келтіреді.

4.  Сыныппен эмоционалды байланыс орнатыңыз.

5. Әдістемелік бірлестіктердің отырыстарында, сыныптық және жалпы мектептік кеңестерде оқушыларға бірыңғай талаптар әзірлеңіз (бірыңғай орфографиялық режимді, бағалау критерийлерін сақтаңыз).

6. Жалпы оқу дағдылары мен дағдыларын дамытыңыз, балаларды дұрыс оқуға үйретіңіз.

7.  Оқушылардың ата-аналарымен эмоционалды байланыс орнатыңыз.

8.   Ешқашан бағалауды оқушыны жазалау құралы ретінде пайдаланбаңыз. Жетістіктерді бағалау жетістікке бағдарлануы керек, оны төмендетуге емес, оқуға деген ынтаны дамытуға ықпал етуі керек

9. Әрбір жеке оқушының дамуындағы оң динамиканы байқаңыз (Сіз "Машаны Петямен" салыстыра алмайсыз, сіз "кешегі және бүгінгі Петяны"жасай аласыз).

10.  Өзін-өзі бақылау дағдыларын, өз жұмысыңызды және сынып жұмысын бағалау қабілетін дамыту. Қателіктеріңізді мойындаудан қорықпаңыз. Жұмысыңыздағы барлық артықшылықтар мен кемшіліктерді үнемі талдаңыз.

11.  Топта, жұпта, жеке жұмыс істеу техникасын әртараптандырыңыз.

12.  Тестке, тоқсанға және т.б. баға қою кезінде травматикалық жағдайларды жасамаңыз, бағаларды ресми түрде емес, әр оқушының жеке ерекшеліктері мен жетістіктерін ескере отырып қойыңыз.

13. Бағалаумен қатар, оң бағалауды жиі қолданыңыз ("жақсы, жақсы жауап, жақсы" және т.б.).

14. Марапаттау жүйесін қолданыңыз, атап айтқанда: ең жақсы оқушылардың фотосуреттері, грамоталар, ата-аналарға алғыс (жазбаша, ауызша), журналдағы оң жазбалар.

15. Сынып жетекшісімен байланыста болыңыз, баланың проблемалары, денсаулығы, отбасылық қатынастары туралы біліңіз.

16.  Педагогикалық манипуляцияға жол бермеңіз.

17. Оқытудың бірінші айында (қыркүйек) "онсыз" оқытуды қолданыңыз.

18.  Ата-анаңызбен байланысу үшін оқушының күнделігін сауатты пайдаланыңыз.

19. Оқу жұмысын жоспарлауда бесінші сынып оқушысының күні, аптадағы ақыл-ой жұмысының динамикасын ескеріңіз.

20. Баланың жеке психологиялық ерекшеліктерін қарастырыңыз: темперамент және онымен байланысты "жұмыс істеу қабілеті", қарқын, ауысу, зейін ерекшеліктері, қозғалыс белсенділігі және т. б.

 

Бұл ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдері мен бесінші сынып оқушыларының орта буын мұғалімдерінің тілектері негізінде әзірленді.

* Есіңізде болсын, бесінші сынып оқушыларына сабаққа барғанда, сіз балаларға арналған сабаққа барасыз.

* Жаңа материалды түсіндіріп, асықпаңыз, тағы бір рет қайталаңыз.

* Оқулықтарда жазылмаған, балалармен жұмыс істеуге олардың нақты білімі, дағдылары мен дағдыларына сүйеніңіз.

* Балалар сізден жауап беруден қорықпауы және өзіне және өз күштеріне сенуі үшін сабақта сәттілік жағдайларын жасаңыз.

* Баланы өткенді еске түсірмей және болашаққа теріс болжам жасамай, қазіргі уақытта нақты жасалған теріс қылық үшін қорлаңыз.

* Балалармен сыпайы болыңыз.

* Тақтаға атымен және тек жақсы көңіл-күйде қоңырау шалыңыз.

* Тәртіпті сақтау құралы ретінде тақтаға қоңырау шалуды немесе жазбаша білімді тексеруді пайдаланбаңыз.

* Білімді тексермес бұрын баланы тыныштандырыңыз, оны жақсы нәтижеге сендіріңіз.

* Тақтаға қоңырау шалу алдымен тапсырманы айтыңыз, содан кейін баланың басында жауап жоспары болуы үшін оны шақырыңыз. Жауапқа назар аударуға және тыныштандыруға уақыт беріңіз.

* Баланы тақтаға шақырғаннан кейін, оған сөйлеуге рұқсат етіңіз, оны түсіндірілетін материалға қатысы жоқ ескертулермен құлатпаңыз.

* Баланы тақтаға шақырып, оған тапсырма беру арқылы-артқа шегініп," жанның үстінде тұрмаңыз", баланы оған жақын болудан ұялмаңыз.

* Басқа балалардың сыныптасының сәтсіз жауабына күлуге тырысуын тоқтатыңыз.

* Бала тақтада жауап бергенде, баламен денемен байланыста болудан аулақ болыңыз (басын немесе қолын сипау)—бұл оларды ойдан шығарады және назар аударуға мүмкіндік бермейді.

* Егер бала қателессе, оған сыныптастарының бірін көмекке шақырыңыз-екеуі тақтада көңілді және мұғалім онша маңызды емес.

* Сіздің пәніңіз бойынша білім сапасын бағалау критерийлерін алдын-ала хабарлаңыз, (сабақтың басында, тақтада жауап бергеннен кейін емес).

* Сынып жетекшілері-балаларыңызға күніне кем дегенде 5-10 минут уақыт бөліңіз, тіпті егер сіз сол күні олармен ештеңе өткізбесеңіз де, жай ғана келіп, оларға барып, сәлем айтыңыз.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 29.11.2023 14:41
Құрылған күні: 29.11.2023 15:05

Текст