Көп балалы отбасымен жұмысты мектеп, дәлірек айтсақ әлеуметтік педагог оны зерттеуден бастайды. Отбасы ішіндегі қарым-қатынасты зерттеу және оларды талқылау педагогқа баланың жағдайын көрсетуге көмектеседі. Отбасын зерттеуден кейін отбасында жаңа қарым - қатынас құру міндеті тұр. Бұл отбасын әр түрлі клубтарға, денсаулық топтарына, кеңестерге, тұрмыстық бірлестікке, бақшадағы, тұрмыстағы еңбектерге тарта отырып шешуге болады. Тәжірибе бар. Әлеуметтік педагог отбасының картасын жасайды, онда отбасының әрбір мүшесіне, туған күніне, отбасындағы айтулы күндерге сипаттама беріледі. Отбасының мәртебесі, тұрғын үй жағдайы анықталады. "Карта" қосымшасы баланы отбасында тәрбиелеуді зерттеу болып табылады. Ата-аналар баламен қанша уақыт өткізеді, егер оларда ортақ істер болса, қарым-қатынастың қандай түрі, әкесі ұлымен сөйлесе ме, бос уақытын бірге өткізе ме, не оқиды, клубтарға барады ма. Әлеуметтік педагогқа отбасы ішіндегі барлық қарым-қатынасты, ересектердің бір-бірімен өзара қатынасы, ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынасты, отбасында тұратын туысқандары мен туыстарын ескеру маңызды. Отбасымен жұмыс істеу де сенім қажет.