Білім беру сапасы проблемаларының айналасында бүгін көптеген даулар жүріп жатыр. Білім беру сапасы үшін күрес білім беру мекемелерінің қызметіндегі басты міндет ретінде ұсынылады. Әркім өз шешімін іздейді. Біз бұл ұғымға не жұмсаймыз, өз күштерімізден қандай нәтижелер күтеміз? Білім беру сапасын біз бүгін оқу сапасына жинаймыз. Баланың білім алуы, қандай тәсіл (білім беру немесе құзыреттілік) оңтайлы деп танылатынына қарамастан, білім беру сапасының басты критериі болып жарияланады. Мектеп оқыту мекемесі болды және қалады, дәл осы оқытуда оның жауапты саласы жатыр. Адамның дайындық деңгейіне сай, оның өз болашағының әл-ауқаты, сондай-ақ жалпы қоғам өмірінің сапасы да байланысты. Қазіргі ақпараттық дәуір өркениеттің қарқынды дамуына үлгере алатын шебер және ұтқыр адамды тәрбиелеу міндетін одан әрі шиеленістіреді.
ХХІ ғасырдың білім беру моделі-білім беру қоғамы. Үздіксіз білім беру – адам өмірінің негізі, оның кәсіби ұтқырлығының әлеуетін дамытудың, шығармашылық өмірінің шарты болуға тиіс. Осы мәселеге жиналыс арналды, онда оқушылардың білім сапасын арттыру және жүзеге асыру жолдары қарастырылды, шешім шығарылды, іс-шаралар жоспары әзірленді.