1. Қызығушылық және көмек. Ата-аналардың қолдауы балалар мен ата-аналар арасындағы сенімді қарым-қатынасты тудырады және жасөспірімдердің өзін-өзі жоғары бағалауына алып келеді, оқудағы жетістіктерге және адамгершілік дамуға ықпал етеді. Ата-ананың қолдауының жеткіліксіздігі, керісінше, баланың өзін-өзі бағалауының төмендігіне, нашар оқуына, импульсивті әрекеттеріне, әлсіз әлеуметтік бейімделуіне, тұрақсыз және қоғамға жат мінез-құлыққа әкелуі мүмкін
2. . 2. Ата-аналардың тыңдау, түсіну және жанашырлық қабілеті. Ата-аналардың эмпатияға (эмпатияға) қабілетсіздігі, олардың эмоционалды сезімталдығы мен баланың ойлары мен сезімдерін түсінбеуі балада да немқұрайлылықтың дамуына әкелуі мүмкін. Жасөспірімге деген құрмет, ата-ананың онымен қарым-қатынасы отбасында үйлесімді қарым-қатынас орнатуға ықпал етеді.
3. 3. Ата-аналардың сүйіспеншілігі және Отбасылық қатынастардағы жағымды эмоциялар жақындыққа, сүйіспеншілікке, сүйіспеншілікке, қабылдаушылыққа байланысты; отбасы мүшелері өзара қызығушылық пен жауаптылықты көрсетеді. Егер отбасында жағымсыз эмоциялар басым болса, онда салқындық, дұшпандық, бас тарту байқалады, бұл баланың сүйіспеншілікке деген қажеттілігінің басым болуына (ересек жаста) немесе оның оқшаулануына, салқындығына, жақын адамдарға, соның ішінде балаларға деген сүйіспеншілігін білдіре алмауына әкелуі мүмкін
4. Ата-аналардың мойындауы және мақұлдауы.
5. Балаға деген сенім. Балаларға деген сенімсіздік, әдетте, ата-аналардың өз қорқыныштарын, уайымдарын немесе кінәсін сезінетіндігін көрсетеді. Өзіне сенімсіз ата-аналар (немесе бұрын белгілі бір қиындықтарды бастан өткерген) басқаларға қарағанда балалары үшін қорқуға бейім.
6. Балаға тәуелсіз және ересек адам ретінде қарау. Жасөспірім ата-анасымен қарым-қатынасты өзгертуге тырысады, сонымен бірге бұрынғы қарым-қатынасты, сүйіспеншілік пен сенімді сақтауға тырысады.
7. Ата-аналардың жеке мысалы: жақсы үлгі көрсете білу; балаларға үйретілетін принциптерді ұстану. Жасөспірімдердегі сәйкестендіру процесі ішінара отбасында жүретіндіктен, ата-анасымен мақтанатындар қоршаған әлемде өздерін жайлы сезінеді.
8. Егер сіз баланың мінез-құлқына қатысты бір нәрсе туралы алаңдасаңыз, оны сынып жетекшісімен, педагог-психологпен, меңгерушімен мүмкіндігінше тезірек кездесуге және талқылауға тырысыңыз.оқу бөлімі, директордың тәрбие работе жөніндегі орынбасары.
9. 10. Сіздің балаңыз кіммен сөйлесетініне қызығушылық танытыңыз.
Есіңізде болсын: қиын жағдайларда ата-аналардың негізгі көмекшілері-шыдамдылық, назар аудару және түсіну.
Даненова Л. Р.