«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №5 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа №5 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Сабақтың орнына дау: неге мектепте пікірталас өткізу керек?"

22.02.2023
Пікірталас-бұл белгілі бір ережелер бойынша және бекіту түрінде берілген тақырып бойынша өтетін бақыланатын интеллектуалды пікірталас. Басқаша айтқанда, бұл мектеп оқушыларына арналған интеллектуалды ойын және сабақ үшін тамаша идея болады. Талқылау үшін дауға қолайлы қызықты және мағыналы мәселелер таңдалады.
Пікірталастың әртүрлі түрлері бар. Олар уақыт, қатысушылар саны және талқылау тәртібі бойынша ерекшеленеді. Сонымен қатар, пікірталас ережелері әртүрлі болуы мүмкін. Сценарийді таңдағанда, сіз оқушылардың жасына және ерекшеліктеріне, сондай-ақ мұғалім ретінде қол жетімді ресурстарға назар аударуыңыз керек. Сабақтарға арналған қызықты идея-әртүрлі пікірталас форматтарын өткізу, содан кейін пікірталас аясында балалармен регламенттердің оң және теріс жақтарын талқылау. Мектептегі пікірталастың негізгі форматтары:
1. Классикалық пікірталас: сыныпта 3-10 адамнан тұратын екі команда құрылады, қалғандары тыңдаушы немесе төреші болады. Тақырып алдын-ала беріледі, спикерлер өздігінен дайындалады. Мұндай пікірталас әдетте бүкіл сабақты немесе оның көп бөлігін алады. Пікірталас соңында спикерлер бір-біріне кросс-сұрақтар қояды: практикалық (қарсыластардың тезистерін нақтылау) және стратегиялық (қарсыластардың дәлелдерінің кемшіліктерін анықтау).
2. Жедел пікірталас: классикалық сияқты, бірақ командалар тақырыпты жариялағаннан кейін 10-15 минут ішінде тікелей сабақта дайындалады. Дайындық үшін оқулық материалы, мұғалімнің түсіндірмесі немесе басқа қол жетімді көздер қолданылуы мүмкін.
3. Өзгертілген пікірталас: ереже белгілі бір класс пен шарттарға айналады. Орындау уақытын қысқартуға, көбірек ойыншыларды қосуға, қолдау топтарын, залдағы сұрақтарды, сарапшылар тобын немесе басқаларын қосуға болады. Мұның бәрі мұғалімнің шығармашылығы мен міндеттеріне, сондай-ақ балалардың тілектеріне байланысты.
4. Жылдам пікірсайыс: мұғалім бірнеше шағын мәселелерді айтады, содан кейін әрқайсысы бәсекелес спикерлердің жұбын тыңдайды, ал қалған оқушылар соңында сыныпта талқыланатын қорытындыларды жазады. Мектептегі пікірталастың бұл түрі өзектендіру, жаңа материалды зерттеу, бекіту кезеңінде қолданылуы мүмкін.
Дерягина А.В.
Просмотров: 474


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст