Тарих сабақтарында семантикалық оқу әдістерін мектептің қазіргі түлектеріне қойылатын талаптар ретінде қолдану семантикалық оқу дағдыларын өмір бойы өзін-өзі тәрбиелеудің негізі ретінде анықтайды. Семантикалық оқу стратегиялары бірнеше кезеңдегі оқу мәтініне негізделген білім беру қызметін қамтиды: ақпаратты іздеу, түрлендіру және түсіндіру, оған сыни көзқарас, оқылған туралы өз пікірін қалыптастыру және оны авторлық мәтінде білдіру.
Белгілі бір стратегияны қолдану ("оқуға дейін", "оқу кезінде", "оқудан кейін") тақырыпты оқу бағдарламасының мазмұндық блогында немесе модулінде оқу орнына байланысты. Білім алушыларды нәтижелі өзара іс-қимылға қосуға ықпал ететін білім беру жағдайларын құру, пәндік мазмұнды, жобалық қызметті өз бетінше игеру, бұл жүйелік-іс-әрекеттік тәсілге сәйкес келеді, семантикалық оқу принциптерін іске асыруды қамтамасыз етеді.
Семантикалық оқу әдістерін қолдану көркем, ғылыми-көпшілік, іскерлік мәтіндермен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастыруға, ақпарат іздеуді жүзеге асыруға, оқуды түсінуге, ақпаратты түрлендіруге және түсіндіруге, өз бағасын беруге, өз ұстанымын қорғауға ықпал етеді.
Дерягина А. В.