Бүгінгі мектеп оқушысы құлаққапта сабақ жасайды, компьютерде алдында отырады, оның экранында жарқын суреттер жыпылықтайды. Жасөспірімдердің ойлауының басты артықшылығы-ақпаратты өңдеу жылдамдығы. Бірақ оны қабылдау тұжырымдама деңгейінде емес, эмоционалды образ деңгейінде – "фрагмент", "кесу", "клип"деңгейінде болады. Ойлаудың жаңа түрінің мақсаты-ақпаратты өңдеуге уақытты қысқартып, мағынасын түсіну, бұл ақпарат ағынында белсенді түрде бағдарлауға мүмкіндік береді. Клип сана ойламайды, бірақ әлемді елестетеді. Балалар клиповоны оқиды. Немесе одан да жаманы: олар кітап оқымайды немесе фильм көрмейді, қысқаша оқиды. Клиптік ойлауды тоқтату мүмкін емес, бірақ оны түзетуге болады және қажет: ең алдымен әдебиет сабақтарында. Мен білім беру әдістерін клиптік ойлаудың артықшылықтары мен кемшіліктерін ескере отырып, қазіргі балалардың қажеттіліктеріне бейімдеймін. Әдебиет сабақтарында мен кластерлерді, синквейндерді, психикалық карталарды, постерлерді құрастыруға тапсырмалар әзірлеймін; Венн диаграммасын, салыстырмалы кестелерді, суреттермен салыстыруды, интерактивті ойындарды толтыру.
Каралькевич О.