Жиналыстың күн тәртібі:
1. 9 сынып оқушыларының үлгерімі және 3 тоқсан қорытындысы.
2.ОЖСБ
3. Қорытынды мемлекеттік аттестация .
4.Қорытынды аттестацияға дайындық бойынша пән мұғалімдерінің жұмыс жүйесі.
Құрметті ата-аналар!
Біраз уақыт өткенен соң біздің балалар ересек өмірге кетеді. Бірінші ересек сынақтың қиындығын бағаланбау мүмкін емес. Бұл сынақ қорытынды мемлекеттік аттестация болады. Бұл сынақ, күрделі, кейде қайғылы, емтихандар болады.
"Емтихан" сөзі латын тілінен "сынақ"деп аударылады. Әрине, бітіру емтихандарының нәтижелері балалар үшін де, ата-аналар үшін де, педагогтар үшін де ерекше мәнге ие. Ата-аналар өз баласына емтиханға дайындық кезінде уақыт пен күш-жігерді тиімді басқаруға көмектесе алады.
Ата-ана көмегі неде?
Ең бастысы, осы кезеңінде жасөспірімдер нені қажет етеді-бұл педагогтардың, туған-туысқандарының және жақындарының эмоционалдық қолдауы. Психологиялық қолдау ол емтихан тапсырудағы баланың табыстылығын анықтайтын маңызды факторлардың бірі болып табылады.
Баланы қолдау-бұл оған сену.
Педагогтар мен ата – аналардың міндеті-баланы "Сен мұны істей аласың" деген орнатуды құра отырып, түрлі міндеттерді орындауға үйрету. Естеріңізде болсын, осы кезеңде балалар әсіресе мазасыз және мазасыз болып, оларды оң эмоциялармен "тамақтандыруға" тырысыңыз. Бірде-бір жағдайда ұрыспаңыз, тіпті егер бала бірінші емтиханды сіз ойлағандай тапсырмаған болса да психикалық ахуалын бұзбаңыз. Бос уақытында онымен бірге өткенді еске түсіріңіз, мысалы: қандай да бір мерекелер, демалыс, саяхат. Балаға жағымды жоспарлар құрыңыз,демалысқа барамыз қалай емтихан бітеді деп болмаса басқада жағымды көңіл-күй беретін сөздер. Міндетті түрде баланың ұйқысы тыныш болу керек(әсіресе емтихан алдында түнде), олардың рационына жеміс-жидектерден, шырындардан көп қосыңыз.
Мектепте бітіру емтиханына дайындық жұмыстары жүргізілуде :
1.Сынып жиналысында оқушылармен нормативті-құқықтық және өкімдік актілер, нұсқаулық материалдар зерделенді.
2.Кеңестер өткізіледі:
- апта сайын
Ата-аналарға арналған жадынама:
1. Есте сақтаудың қиындығы көлемге сәйкес. Қысқа сөзден гөрі, үлкен үзіндіні үйрету пайдалы.
2. Бір қалыпты жұмыс кезінде есте қалатындардың саны түсіну дәрежесі жоғары болған сайын соғұрлым көп.
3. Бөлінген оқыту жақсы шоғырланған. Үзілістермен қатар, бірден сәл жақсы үйрену керек.
4. Бірнеше рет оқу емес, жад бойынша қайталауға уақыт көп болған сайын, соғұрлым тиімді.
5. Екі материалдан, үлкен және кіші, ақылға қонымды.
6. Адам ұйықтағанда есте сақтайды, бірақ ұмытпайды.
Жұмысқа қабілеттілікті қолдау шарттары:
1. Ақыл-ой және физикалық еңбектің ауысуы.
2. Гимнастикалық жаттығуларды орындау (құмыралар, шам, басына тіреу), өйткені олар ми жасушаларына қан ағымын күшейтеді.
3. Көзге ұқыпты қарау. (әрбір 20-30 минут сайын үзіліс жасау: көз алыс, кітаптан көзді үзу).
4. Телевизиялық бағдарламаларды аздап қарау!
Құрметті ата-аналар! Балалармен бірге емтиханға дайындалыңыз, барлығын өз бетімен жібермеңіз. Балаларды тек өз білімдері мен күштеріне ғана үміттенуге үйретіңіз.
Сәттілік пен табыс тілейміз!
ОІМ: Баймендина А.О.