1. Ешбір жағдайда баланы алдағы оқумен және осы оқудың қиындықтарымен қорғауға болмайды.
2. Баладан талап етілгеннен көп нәрсені талап ете отырып, мұғалімді өзіңізбен алмастыруға тырыспаңыз (мысалы, жазбада бір жол емес, бүкіл бетті жазыңыз; үй тапсырмасын бірнеше рет мінсіз орындағанша қайта жазыңыз).
3. Олардың үміттері баланың нақты мүмкіндіктерінен туындауы керек. Тез шаршайтын, тыныш оқушыдан ұзақ шиеленісті талап етпеңіз .
4. Баланың іс-әрекетінің мазмұнын біліңіз
5. Балаңыздан гөрі, жаман бағалардан өзінізге қатты қорқудың қажеті жоқ. Сонымен қатар, сіз оны мәжбүрлемеуіңіз керек, сондықтан ол бәрін "өте жақсы"етіп жасайды. Балаға өзіне лайықты нәрсені алу пайдалы.
6. Баланы түсіну, жеке жағдайды бағалау, оның ішкі әлеміне қарау, оның жеке мәселелерін анықтау қажет.
7. Отбасындағы тәрбие стилі және қарым-қатынас.
8. Ата-аналар мен мұғалімдердің балаға деген үміттерінің сәйкес келу факторын ескеріңіз.
9. Бірге-тең дегенді білдіреді. "Баладан жоғары" позицияны ұстамаңыз.
10. Баламен жүйелі қарым-қатынасқа, онымен қарым-қатынасқа ұмтылыңыз.
11. Бірге бос уақытты өткізіңіз, балаңызды жақсы білуге тырысыңыз және қажет болған жағдайда оған уақтылы көмектесіңіз.
12. Балаға бос уақытты көбірек беріңіз, өзін-өзі бағалауды арттырыңыз.
13. Ең кішкентай жетістіктер үшін мадақтаңыз.
14. Баламен бірге үй тапсырмасын орындаңыз. Күнделікті режимді бақылау және баланы оңтайлы тамақпен қамтамасыз ету.
Баланың өміріндегі ата – ана қолдауы-кез-келген оқушының жетістігінің кепілі.