Бүгін, 19 қазанда біздің мектепте тілдік цикл мұғалімдері дайындаған "Оқитын мектеп - оқитын ұлт" жобасы таныстырылған конференция өтті. Жобаның мақсаты-білім алушылардың оқу мәдениетінің деңгейін арттыру , олардың оқу белсенділігінің өсуі және оқуды насихаттау үшін жағдай жасау. Бұл мәселе бүгінгі күні өте өзекті. Қазіргі уақытта балалар мен ересектер көп оқитынына қарамастан, бұл көркем әдебиетті оқу емес. Оқудың негізгі пәндері-мерзімді басып шығару және интернеттегі блогтар. Бұл мүлдем басқа оқу. "Адамдар оқуды тоқтатқан кезде ойлауды тоқтатады", - деп есептеді Дидро. Қатысқан барлық әріптестер бұған келісті. Оқу дағдылары оқытудың негізі болып табылады.
Мәтінмен жұмыс істеу кезінде өте қызықты және нәтижелі әдістерді Қазақ тілі мұғалімдері Жагипарова Г. А. мен Таскунбаева А. С. көрсетті.. Каллиграмма, басқатырғыш, суреттер, ребустар, перфокарталар - бұл сабақта жұмыс істейтін нәрселердің аз ғана бөлігі. Бай дидактикалық материал ,әдемі жарқын суреттер, мұғалімнің мәнерлі сөзі және оқушыларымыздың мемлекеттік тілде сөйлеуді үйренуге деген шынайы ниеті қазақ тілі сабақтарын әр оқушыға қызықты әрі түсінікті етеді. Мұндай сабақтарда оқуға деген сүйіспеншілікті ояту кезең - кезеңімен және өте тиімді. Ағылшын тілі мұғалімдері, Тихненко М. А. және Рыбалкина Т. Н., өз сабақтарында семантикалық оқуға ерекше назар аударады. Мәтінді білмей, тек оған сызбаларды немесе сұрақтарды көру арқылы студенттер мәтінді болжайды. Олар ертегілерді оқу техникасын және модельдеуді, комикстерге арналған иллюстрацияларға арналған эсселерді және фонетикалық жұмысты игеруге көмектеседі . Мәтінмен жүйелі, белсенді жұмыс жасау оқушыларымызға ағылшын тілінде оқу техникасын меңгеруге және уақытпен қатар жүруге мүмкіндік береді. Каралькевич О. А. сөйлеген сөзі үлкен қызығушылық тудырды. Жарқын, бай презентация, орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің сабақтарда қолданатын барлық әдістері мен тәсілдерін көрсетті. Оқу мәдениетінің деңгейін арттыру және оқу техникасын жетілдіру бойынша жұмыс жүйелі түрде жүргізіледі. Бұл демонстрациялық материалдан көрінеді. Әріптестерге жылдам оқуды үйренудің әдістері мен тәсілдері ұсынылды. Жылдам оқу үшін қажет перифериялық көруді дамыту жаттығулары көрсетілген (Шульте Кестесі). Слайдтарда оқу техникасын арттыруға және оқу сауаттылығын дамытуға мүмкіндік беретін жұмыстың барлық түрлері көрсетілді. Қорытындылай келе, Оксана Александровна оқырман мәдениетінің деңгейін арттыру бойынша жұмысты кеңейтуге мүмкіндік беретін ұсыныстар енгізді. Конференция өте қызу және жемісті өтті . Бұл бағыттағы жұмыс белсенді түрде жалғасатын болады.
Бижон С. В.