«Ақмола облысы білім басқармасының Атбасар ауданы бойынша білім бөлімі Атбасар қаласының №5 жалпы орта білім беретін мектебі» КММ
КГУ «Общеобразовательная школа №5 города Атбасар отдела образования по Атбасарскому району управления образования Акмолинской области»

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мектеп психологының ұсыныстары

24.11.2021

ЗПР бар балалардың ата-аналарына психологтың ұсыныстары.
 Егер отбасында психикалық дамуы тежелген бала болса, ата-аналар қандай көмек көрсете алады?
* Балаға кішкентай, дәрменсіз сияқты қарауға болмайды.
* Балаға үнемі қамқорлық жасау, әр әрекетті бақылау ұсынылмайды.
* * Гиперопия өте зиянды.
* Бақылауды "үстінде" емес, "жанында"ұйымдастыру.
* Балаға жоғары талаптар қоймаңыз.
* Баланың еңбегі мен демалысын ұйымдастыруға мұқият болыңыз.
* Сұрақ бар-ойдың жұмысы бар.
* Баланың шамадан тыс тежелуін немесе қозғыштығын үйлестіру.
* Баланы барлық іс-шаралар үшін ынталандыру.
* Үйде нақты күн тәртібін сақтаңыз.
* "Жоқ" және "жоқ"сөздерін қайталамау.
* Оң орнатуды қолдау.

 

 

 

Олимпиадашыларға психологтың ұсыныстары

Олимпиадаға қатысуға психологиялық тұрғыдан қалай дайындалу керек?

  • Біріншіден, сенімділік: өзін өзі жете бағаламаудың қажеті жоқ, өзіннің сәттіліктерінді еске түсір.
  • Нақты мақсаттар қойыңыз. Сіз қол жеткізгіңіз келетін нақты нәтижені ақылмен елестетуге тырысыңыз.
  •  Тыныс алу жаттығулары.
  • Қабылдау мен мазасыздықты артқа қалдыр :  өз-өзімен сөйлес. Мен үшін Олимпиадаға қатысудың қандай қиындықтары бар және оларды қалай жеңілдетуге болады?
  • Табысқа психологиялық көзқарас. Мақсатқа қол жеткізілетініне сенім.   Сіз өзіңізді сәттілікке бейімдеуіңіз керек.
  • Табысқа сену – бұл табыстың жартысы екенін есіңде сақта!
  • Ең жоғарғы дербестік-тапсырмаларды өз бетінше шешу мүмкіндігін беру.
  • Алдыңғы олимпиаданың нәтижелерін талдау
  • Қол жеткізілетін нәтижелер - бұл олимпиадаға дайындықтың нәтижесі.

 

 

ЕББҚ балаларымен жұмысты ұйымдастыруға арналған психологтың ұсыныстары.

  • Вариативті, арнайы және             

          оқытудың баламалы әдістері, тәсілдері мен стратегиялары           

          ("кішкентай қадамдар"әдісі).

  • Оқу түрін таңдау.
  • Жеке оқу материалдарын дайындау.
  • Оқу тапсырмаларын және оларды оқушыға ұсыну тәсілдерін бейімдеу.
  • Уақыт аралығында тапсырмалар санын азайту және оқу тапсырмаларын жеңілдету.
  • Бақылау материалдарын өзгерту және жаттауға болатын ақпарат мөлшерін азайту.
  • Тапсырмаларды орындау үшін қысқа және қадамдық нұсқаулар беру.
  • Оқушының жақын даму аймағына сәйкес оқу мақсаттарын анықтау.
  • Сыныптағы жұмыс орнын анықтау және бейімдеу.
  • Оқу нәтижелерін бағалау тәсілдерін өзгерту (оқушының жетістігі).
  • Белгілі бір баланың жетістіктерін басқа балалардың жетістіктерімен емес, динамикамен салыстырыңыз.
  • Нәтижелерге мониторинг жүргізу.
  • Оқушының жеке басын құрметтеу, бала туралы ақпараттың құпиялылығын сақтау.

 

Оқушылардың үлгерімін қолдау үшін ата-аналарға ұсыныстар.
1. Ешбір жағдайда баланы алдағы оқумен және осы оқудың қиындықтарымен қорғауға болмайды. 
2. Баладан талап етілгеннен көп нәрсені талап ете отырып, мұғалімді өзіңізбен алмастыруға тырыспаңыз (мысалы, жазбада бір жол емес, бүкіл бетті жазыңыз; үй тапсырмасын бірнеше рет мінсіз орындағанша қайта жазыңыз).
3. Олардың үміттері баланың нақты мүмкіндіктерінен туындауы керек. Тез шаршайтын, тыныш оқушыдан ұзақ шиеленісті талап етпеңіз .
4. Баланың іс-әрекетінің мазмұнын біліңіз
5. Балаңыздан гөрі, жаман бағалардан өзінізге қатты қорқудың қажеті жоқ. Сонымен қатар, сіз оны мәжбүрлемеуіңіз керек, сондықтан ол бәрін "өте жақсы"етіп жасайды. Балаға өзіне лайықты нәрсені алу пайдалы.
6. Баланы түсіну, жеке жағдайды бағалау, оның ішкі әлеміне қарау, оның жеке мәселелерін анықтау қажет.
7. Отбасындағы тәрбие стилі және қарым-қатынас.
8. Ата-аналар мен мұғалімдердің балаға деген үміттерінің сәйкес келу факторын ескеріңіз.
9. Бірге-тең дегенді білдіреді. "Баладан жоғары" позицияны ұстамаңыз.
10. Баламен жүйелі қарым-қатынасқа, онымен қарым-қатынасқа ұмтылыңыз.
11. Бірге бос уақытты өткізіңіз, балаңызды жақсы білуге тырысыңыз және қажет болған жағдайда оған уақтылы көмектесіңіз.
12. Балаға бос уақытты көбірек беріңіз, өзін-өзі бағалауды арттырыңыз.
13. Ең кішкентай жетістіктер үшін мадақтаңыз.
14. Баламен бірге үй тапсырмасын орындаңыз. Күнделікті режимді бақылау және баланы оңтайлы тамақпен қамтамасыз ету.
Баланың өміріндегі ата – ана қолдауы-кез-келген оқушының жетістігінің кепілі.
 
Ата-аналарға кәмелетке толмаған балалардың суицидтік мінез-құлқының алдын алу бойынша ұсыныстар.
- Психологиялық ыңғайсыздықтың көзін анықтауға көмектесіңіз.
- Балаңызбен оның өмірі туралы сұраңыз және сөйлесіңіз, оған маңызды және маңызды болып көрінетін нәрсені құрметтеңіз.
- Жоқ бастаңыз қарым-қатынас наразы.
- Жасөспірімдер үшін авторитарлық тәрбие стилі тиімсіз және тіпті қауіпті.
- Сізді және баланы қанағаттандыратын сөзсіз қиындықтардан бірге шешім табуға тырысыңыз.
- Нақты мақсаттар қою арқылы өмірдің болашағы мен болашағы туралы сөйлесіңіз. Бірлесіп нақты іс-қимыл жоспарын жасаңыз.
– Балаңыздың түсінуі үшін бәрін жасаңыз: өмірдің өзі-бұл өмір сүруге тұрарлық құндылық, өмірге деген сүйіспеншілікті өз мысалында қалыптастыру.
- Балаға жеңіліс тәжірибесі де, жетістікке жету тәжірибесі де маңызды екенін айтыңыз.
- Сүйіспеншілік пен қамқорлық көрсетіңіз, баланың сыртқы дөрекілігінің артында не тұрғанын түсініңіз.
- Балаға Тәуелсіздік бере алатын жағдайларды мойындай отырып, баланың бостандығы мен бостандығы арасындағы тепе-теңдікті табыңыз, бірақ оған көмек пен басшылық қажет.
- Балаларды ішкі отбасылық жанжалдарды шешуге араласпаңыз
- Балаға сеніңіз.
- Балалардың мінез-құлқы мен эмоционалды күйіндегі күрт өзгерістерді бақылаңыз және бақылаңыз.
- Көңдіре біліңіз, бұл амалсыз жағдай болмайды! Оған осы жолды көруге көмектесіңіз.
– Балаларды кез-келген оң бастамалар үшін мақұлдаңыз, содан кейін әсер ету нәтижесі сіздің жұмысыңыздың нәтижесі болады.
- Барлық мәселелерді сындарлы түрде шешуге болатынына үміт ұялатыңыз.
- Қажет болған жағдайда мамандарға уақытында хабарласыңыз.
"Балаларыңызға жасай алатын ең үлкен сыйлық - бұл сіздің уақытыңыз, махаббатыңыз және назарыңыз.
 
ОЖББ дайындалу үшін оқушыларға психологтың ұсыныстары
"Менің сөздігімде"Мүмкін емес" деген сөз жоқ
1. Дайындықты бастамас бұрын, жұмыс орнын дайындау керек.
2. Дәл осы жерде және қазір шоғырландырыңыз. Зертте өз толқу, түсін оны. Пайдаланып көр бағалауға, жоқ десек ли қауіп.
3. Жақсы физиологиялық күйде болу (режим, ұйқы, тамақтану, таза ауа...)
4. Ішкі диалогты басқарыңыз. Өзіңізді ақылмен қолдаңыз.
5. Үйрен осмысленно және қимылда пайдасына.
6. Жүйелі түрде айналыс: белгілі бір әрекеттерді қаншалықты жиі қайталасаң, соншалықты оларды меңгересің. Дайындықты кішігірім қадамдарға бөліңіз.
7. Өзіңізге нақты мақсаттар қойыңыз, олардың әрқайсысына жақын арада қол жеткізуге болады.
8. Материалды тез игеру әдістерін қолданыңыз. Материалдың қайталануын уақыт бойынша таратыңыз: 15-20 минут, 8-9 сағат, 24 сағаттан кейін.
9. Әр түрлі тапсырмаларды шешуге жаттығыңыз.
10. Меняй ақыл-ой қызметін қимылдау.
11. 40-50 минуттан кейін үзіліс жасау оңтайлы.
12. Барлық материалды жатқа білуге тырыспаңыз. Негізгі ойлар мен ұғымдарға назар аударыңыз.
13. Сұрақтарға жауаптарды біреуге (ата-аналарға, достарға) айту пайдалы.
14.Өзіңізді жетістікке жетелеңіз. Дайындық, дұрыс, сәттілік күтеді.
15. Дененің зияткерлік және эмоционалды ресурстарын жұмылдырыңыз. Өзіңіздің эмоционалды-еріктік салаңызды реттеңіз.

 

Бесінші сынып оқушыларына бейімделу бойынша кеңестер.
-Әр мәселеге құлшыныспен шабуыл жасаңыз.
- Өзін-өзі бақылауды, өзін-өзі бағалауды және өзін-өзі қамтамасыз етуді дамыту.
–Олар сұрады - беріңіз, алып кетуге тырысыңыз-өзіңізді қорғауға тырысыңыз.
- Ойнауға шақыру-барыңыз, қоңырау шалмаңыз-ойнауға рұқсат сұраңыз, бұл ұят емес.
- Адал ойнаңыз, жолдастарыңызды жібермеңіз.
- Ата-анаңызға сеніңіз.
- Егер үй тапсырмасы пәндер бойынша қиын болса, ата-анаңыздан көмек сұраңыз.
- Оқумен байланысты мәселелерді шешуді кейінге қалдырмаңыз, пән мұғаліміне уақтылы барып, мәселені шешуге тырысыңыз.
- Мұқият болу керек жерде мұқият болыңыз.
- Бағаларға байланысты жыламаңыз, мақтаншақ болыңыз.
- Мұғаліммен бағалауға байланысты дауласпаңыз.
- Барлығын уақытында жасауға тырысыңыз және жақсы нәтижелер туралы ойланыңыз, олар сізде болады.
- Ешкімге жала жаппаңыз және жала жаппаңыз.
- Сақ болуға тырысыңыз.
- Есіңізде болсын! Сіз бәрінен жақсы емессіз, бәрінен де жаман емессіз.
- Сіз өзіңіз, ата-анаңыз, мұғалімдеріңіз, достарыңыз үшін бірегейсіз.
Красникова О. В.
 

"Біз біргеміз"

- Баланың мектеп өмірі туралы хабардар болуға тырысыңыз.
- Баланың сәтсіздіктеріне, оның көңіл-күйіне шыдамды болыңыз.
- Оқумен байланысты мәселелерді шешуді кешіктірмеңіз, пән мұғаліміне дер кезінде барып, туындаған мәселені мүмкіндігінше тез шешуге тырысыңыз.
- Балаға тапсырмаларды орындау кезінде жүктемені дұрыс бөлуге көмектесіңіз.
- Балаға қиын берілетін пәндер бойынша үй тапсырмасын дұрыс орындауға көмектесіңіз.
- Қиындықтар мен сәтсіздіктерді оңай жеңу үшін сіздің балаңызға қолдау, қатысу және қамқорлық қажет.
- Қолдау оқу және үй міндеттерін орындау талаптарын жоймауы керек.
- Балаңызды басқа балалармен салыстырудан аулақ болыңыз.
- Баланың өзін-өзі бақылауы, өзін-өзі бағалауы және өзін-өзі қамтамасыз етуі. 
- Есіңізде болсын, баланың моральдық нормаларын отбасы сияқты мектеп қана қоймайды.
- Тоқсан соңында емес, балаңыздың үлгеріміне үнемі қызығушылық танытыңыз.
- Балаларға ең жақсы нәрсе-бұл махаббат, қамқорлық және тәрбие.
- Баланың үлгерімін бағалауды жазалау және көтермелеу жүйесімен байланыстырмаңыз.
- Балаңыз оқитын мектептің бағдарламасы мен ерекшеліктерін біліңіз.
- Мұғалімдерге қатысты сынның жоқтығымен мектепке оң көзқарас қалыптастырыңыз, бала үшін басқа маңызды адамдардың беделіне нұқсан келтірмеңіз
- Баланы жиі мадақтаңыз, бірақ ол не үшін екенін біледі.
- Білім беруде дәйекті болыңыз, бұрын рұқсат етілген себептерсіз тыйым салмаңыз.
- Балаға сеніңіз.
- Балаңызды тыңдаңыз, жасөспірімдердің кез-келген көзқарастары, пікірлері, өте мұқият, бағалаусыз, құрметпен қабылдаңыз.
 - Мақұлдау: "мен сені жақсы көремін", "Мен сенімен біргемін" 
- Баланың құпияға құқығын құрметтеңіз.
- Назар аударыңыз! Баланы таңертең мадақтау және құшақтау өте маңызды. Бұл бүкіл ұзақ және қиын күн үшін аванс.
- Балаңызды жақсы көріңіз және ол ешқашан күмәнданбасын. Баладағы ең жақсысына сүйеніңіз, оның мүмкіндіктеріне сеніңіз.
- Баланы қалай болса солай қабылдаңыз - барлық артықшылықтары мен кемшіліктері бар
- Баланың жетістігі үшін жағдай жасаңыз, оған күшті, шебер, табысты сезінуге мүмкіндік беріңіз.
- Баладағы орындалмаған армандарыңыз бен тілектеріңізді жүзеге асыруға тырыспаңыз.
- Есіңізде болсын, олар сөздерді емес, жеке мысал тәрбиелейді.
- Есіңізде болсын, әр бала ерекше және ерекше.
- Бала сіз қалағандай өседі деп сенбеңіз.
- Балаңызды түсінуге тырысыңыз, оның ойлары мен сезімдерін іздеңіз, өзіңізді жиі орнына қойыңыз. 

Есіңізде болсын, сіз баланы тәрбиелеуге жауаптысыз! Балаларға бере алатын ең жақсы нәрсе –бұл махаббат, қамқорлық және тәрбие.



Добавить комментарий



Включить данные в подпись
Жаңартылған күні: 24.11.2021 09:16
Құрылған күні: 14.10.2022 10:45

Текст